Jdi na obsah Jdi na menu
 


Učivo v týdnu od 17.3. do 21.3.

17. 3. 2014

Prosím rodiče, aby kontrolovali s dětmi sešity. Koupila jsem další várku sešitů 512 pro celou třídu, ale neustále mě všichni rozebírají. Když se však kouknu do jejich sešitů, mnozí nejen, že nešetří místem, ale někteří vynechávají celé stránky.  Tyto stránky si mají dopisovat, případně si pak pořizovat vlastní sešity, pokud mají takovou spotřebu. Děkuji za pochopení.

Český jazyk
 V pracovním sešitě dojdeme na konec strany 24. Momentálně se zabýváme podstatnými jmény, ale přecházíme pomalu na slovesa. Zpíváme písničku Kometa od J.Nohavici a vyhledáváme v ní podstatná jména a slovesa.V písance jsme na straně 8 a z růžové učebnice uděláme ještě 81/4 a 5, 83/8. Zkusíme si též napsat kratičký sloh na téma Co dělám, když se připravuji do školy. Momentálně čteme společně Dobrodružství veverky Zrzečky.

Matematika
V pracovním sešitě se pohybujeme do strany 14, snažíme se dokončit cvičení, která jsme ještě nestihli. Věnujeme se jak počítání se závorkami, tak slovním úlohám (ty píšeme do školního sešitu včetně těch, které jsou v pracovním sešitě), zejména jejich správnému zápisu. V sešitě takto pokračuje ještě asi dalších 10 stran, my se však již potřebujeme posunout k násobilce. Proto začneme s přípravou na násobení na straně 35 a budeme si modelovat různé příklady.  Vynechané strany budeme dopracovávat postupně spolu s násobením.

Angličtina (moje skupina)
Stále se zabýváme jídlem s vazbami:
What are you eating/drinking?
What do you like?
What´ s your favourite food?
a rozšiřujeme slovníček o další potraviny. Jsme maličko napřed před druhou skupinkou, takže nemusíme spěchat a spíše se věnujeme opakování a procvičování. V AC dojdeme na str. 36 a v PB na stranu 37. Jinak budeme stále procvičovat formou hry a soutěží jídlo a vazby what are you doing + slovesa v průběhovém čase.

ČAS (Prvouka)
Věnujeme se tématu "Jaro u vody" (dle učebnice), zjednodušeně - učíme se, které květiny vidíme na jaře, z jakých částí se skládá květina, strom, jaké můžeme zahlédnout ptáky. Děti budou vytvářet ve skupinách herbářovou kartu k 6 květinám a budou se přitom učit vyhledávat v atlase.

 

 

 

Komentáře

Přidat komentář

Přehled komentářů

Zatím nebyl vložen žádný komentář